De vv HDS Clubcard is een betaalkaart waarmee je enkel bij vv HDS in de kantine kunt betalen. Zo heb je dus geen cash geld of pinpas meer nodig; wel zo veilig en gemakkelijk. Overigens kun je natuurlijk ook nog contant of met je pinpas betalen.
Behalve dat de Clubcard een betaalpas en lidmaatschap pas is, zullen er in de toekomst mogelijk speciale acties en spaarprogramma’s worden geïntroduceerd waarvan je als lid van vv HDS kunt profiteren.
Hoe kan ik een Clubcard aanschaffen?
De clubcard kun je aanschaffen bij de bar. De clubcard en het gebruik ervan zijn in principe kosteloos. Bij aanschaf van de clubcard wordt echter een borg (€5,00) gevraagd, deze dient direct te worden voldaan bij aanschaf. Je ontvangt dan de clubcard met een begeleidende brief hoe je de clubcard in gebruik kunt nemen.
Hier kunt u inloggen met uw gegevens van de vv HDS Clubcard
Veel gestelde vragen
Ik kan de login niet activeren / inloggen lukt niet
Je kunt een mail met uw naam, e-mail adres en pasnummer sturen aan clubcard@vvhds.nl met een wachtwoord vergeten-verzoek.
Kan ik met de Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met de clubkaart kun je alleen bij vv HDS afrekenen.
Hoe kan ik saldo laden op mijn clubkaart?
Dat kan op twee manieren:
Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Nee, bij beëindiging van je lidmaatschap wordt een positief saldo teruggestort of verrekend met eventuele uitstaande verplichtingen.
Hoe activeer ik mijn Clubcard?
Via de Clubcard pagina op de vv HDS website kun je met de eerder ontvangen inloggegevens jouw Clubcard account activeren. Waar je deze gegevens kunt vinden staat in de bijgeleverde brief. Zodra er saldo op is geladen, kan je deze gebruiken als betaalmiddel bij vv HDS.
Hoe weet ik wat het actuele saldo op mijn Clubcard is?
Log in op de Clubcard pagina via de vv HDS website, dan zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is. Verder staat na afgerekend te hebben bij de bar je saldo onder aan de bon.
Kan ik zelf mijn gegevens wijzigen?
Log in op de Clubcard pagina op de vv HDS website, dan kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.
Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing van mijn Clubcard?
Je Clubcard wordt zo snel mogelijk geblokkeerd als je een email stuurt naar clubcard@vvhds.nl
De kosten voor een nieuwe Clubcard bedragen u € 5,00.
Kan ik mijn Clubcard ook zelf blokkeren?
Ja, log in op de Clubcard pagina op de VV HDS website en onder de menuoptie ‘Passen’ blokkeer je het nummer van de betreffende Clubcard.
Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar clubcard@vvhds.nl
Kunnen niet-leden (bijv. ouders) ook een Clubcard aanvragen?
Ja, iedereen kan een clubcard aanschaffen. De kosten voor deze Clubcard bedragen ook €5,00.
Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap van vv HDS?
Na beëindiging van je lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op je Clubcard. Bij beëindiging van je lidmaatschap kun je je kaart inleveren en wordt een positief saldo teruggestort of verrekend met eventuele uitstaande verplichtingen. Tevens ontvang je je borg retour.
Hoe worden de kosten voor een nieuwe pas verrekend?
De kosten (€5,00) voor een nieuwe pas (verlies / diefstal) dienen direct te worden voldaan bij aanschaf van de nieuwe card.
Ik heb nog een andere vraag.
Voor alle andere vragen stuur je een mailtje naar clubcard@vvhds.nl
V.V. H.D.S.
Wildbaan 2
3956 VZ Leersum
(0343) 452 718